- (για πρόσωπο) που λέει την αλήθεια, που εκφράζει τις πραγματικές σκέψεις και συναισθήματά του
- (για ενέργεια) που εκφράζει τις πραγματικές σκέψεις και συναισθήματα κάποιου
Η ειλικρίνεια είναι η πλέον θαρραλέα μορφή της τόλμης. Μωμ Ουίλλιαμ
Τολμάμε και προβάλλουμε πραγματικές - κρυμμένες αλήθειες & ότι άλλο αξίζει να γνωρίζετε...

Κυριακή 4 Νοεμβρίου 2012

ΣΥΜΜΕΤΕΧΩ

Συμμετέχω στις διήμερες κινητοποιήσεις και σε όλες τις δράσεις εναντίον της ενδοτικής, μνημονιακής, ολιγαρχικής. αυταρχικής κυβέρνησης 

επειδή :

1. Είμαι άνθρωπος κι όχι σκουπίδι.

2. Δεν εκχωρώ σε κανέναν κερατά, ακόμη και εκλεγμένο, το δικαίωμα μου σε μια αξιοπρεπή ζωή, στην ίδια μου τη ζωή. 
Είμαι κύριος του εαυτού μου, καιρός να το καταλάβουν κι αυτοί.

3. Θα πολεμήσω με κάθε τρόπο για τα συνταγματικά μου δικαιώματα στη δουλειά, στη στέγαση, στην περίθαλψη, στη μόρφωση, στην ελευθερία της έκφρασης, στην ελεύθερη διακίνηση, στην αντικειμενική πληροφόρηση, την αμερόληπτη δικαιοσύνη, την ασφάλεια, τη βεβαιότητα για το αύριο.

4. Θέλω το κράτος, που το πληρώνω σαν μαλάκας όλα μου τα χρόνια, να μου παρέχει αυτά που υποχρεούται και να μην έχω ανάγκη καμιάς ταπεινωτικής φιλανθρωπίας.

5. Δεν τους επιτρέπω να με αγνοούν, να με προσβάλλούν, να με κοροίδεύουν, να με χρησιμοποιούν, να με ευτελίζουν, να με κλέβουν, να με απαξιώνουν, να με τρομοκρατούν, να με σκοτώνουν.

6. Είμαι ένας από τους πολλούς και οι πολλοί έχουν τη δύναμη, αρκεί να το συνειδητοποιήσουν, για να τους στείλουμε όλοι μαζί στο διάβολο κι ακόμη παραπέρα.

7. Ξέρω πως τίποτα δεν είναι εύκολο, ξέρω πως θα απαιτηθούν θυσίες, εργώδεις προσπάθειες, υπομονή, χρόνος για να ανακτήσουμε στοιχειωδώς όσα μας άρπαξαν.

Κανένα πρόβλημα, θα το παλέψουμε όλοι μαζί, στηρίζοντας ο ένας τον άλλον & οι πιο δυνατοί τους πιο αδύναμους, αφού θα πρόκειται για το κοινό μας όραμα, τους δικούς μας στόχους.

8. Έχω δίκιο με το μέρος μου, θα το επιβάλλω με κάθε τρόπο & σας θέλω όλους μαζί μου.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

website analysis