- (για πρόσωπο) που λέει την αλήθεια, που εκφράζει τις πραγματικές σκέψεις και συναισθήματά του
- (για ενέργεια) που εκφράζει τις πραγματικές σκέψεις και συναισθήματα κάποιου
Η ειλικρίνεια είναι η πλέον θαρραλέα μορφή της τόλμης. Μωμ Ουίλλιαμ
Τολμάμε και προβάλλουμε πραγματικές - κρυμμένες αλήθειες & ότι άλλο αξίζει να γνωρίζετε...

Τετάρτη 4 Ιουλίου 2012

Εθνική Τράπεζα: τι ποσό-πρόκληση έδωσε για διαφήμιση σε ΜΜE

Λεφτά υπάρχουν και τελικά τα είχε η Εθνική Τράπεζα. 2009, 2010, 2011 το τρελό ποσό των 51 εκατ. ευρώ δαπάνησε η Εθνική τράπεζα για διαφήμιση σε ΜΜΕ.

Στις χρονιές της απίστευτης κρίσης που πέρασε ο ελληνικός λαός, στις χρονιές που ο κόσμος είπε το ψωμί ψωμάκι, στις χρονιές που έγινε η ανακεφαλαιοποίηση των χρεοκοπημένων τραπεζών, στις χρονιές που ο κόσμος δεν μπορούσε να αποπληρώσει δάνεια και πιστωτικές κάρτες, στις χρονιές που ο κόσμος αυτοκτονούσε επειδή του έπαιρναν το σπίτι η κρατικοδίαιτη δήθεν ιδιωτική Εθνική τράπεζα του κυρίου Ταμβακάκη διαφημίστηκε στα ΜΜΕ της Ελλάδας δίνοντας το εξωφρενικό ποσό των 51.081.089 ευρώ!

Έτσι για να καταλαβαίνουμε πώς … η Εθνική τράπεζα δημιουργούσε συνθήκες εξάρτησης και πίεσης στα ξεπουλημένα ΜΜΕ. Να γιατί το 95% των καναλιών λειτουργούσε υπέρ της κυβέρνησης του ΓΑΠ και να γιατί όσοι δεν συμμορφωνόντουσαν αποκλειόντουσαν από τη διαφημιστική δαπάνη της Εθνικής τράπεζας.

Συμπέρασμα: ο κύριος Ταμβακάκης δεν λειτουργούσε ούτε υπέρ των μετόχων ούτε υπέρ της Εθνικής τράπεζας γιατί πολύ απλά αν φρόντιζε να λειτουργεί προς όφελος των χιλιάδων μικρομετόχων και των αποταμιευτών της Εθνικής τράπεζας όπως επίσης και των πελατών δεν θα τολμούσε να βάλει διαφήμιση σε εφημερίδα που πουλάει 400 φύλλα πανελλαδικά στη τιμή των 9000 ευρώ.

Αυτά θα πρέπει να τα εξηγήσει ο κύριος Ταμβακάκης όταν και όποτε του ζητηθεί ο λόγος.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

website analysis